SNDB d.o.o.

Podjetje SNDB d.o.o. na Slovenskem trgu zastopa nemškega proizvajalca naravne kozmetike Charlotte Meentzen Kräutervital Kosmetik GmbH od leta 2014.
O NAS
NARAVNA KOZMETIKA CHARLOTTE MEENTZEN ZDRUŽUJE PIONIRSKI DUH Z VIZIJO
Leta 1930 je bilo za žensko precej nenavadno, da ustanovi podjetje. Charlotte Meentzen in njena sestra Gertrud sta bili še bolj prodorni, saj sta že leta 1930 ustanovili "Inštitut za naravno kozmetiko" in se popolnoma osredotočili na moč narave.


HOLIZEM NAS OHRANJA V RAVNOVESJU
V podjetju Naravna kozmetika Charlotte Meentzen že od ustanovitve trdno verjamejo v moč rastlin kot naravnih sestavin. Ustanoviteljici podjetja je vodilo njuno globoko poznavanje zdravilnih rastlin.
Njun cilj je bil, da v kozmetiko zajameta moč narave in jo okrepita. In še danes na Saškem njuni nasledniki z radovednostjo in strastjo razvijajo revolucionarne naravne kozmetične izdelke, inovativne kozmetične tretmaje, naravne sestavine ter učinkovite koncepte usposabljanja.
1930: USTANOVITEV PODJETJA
Charlotte Meentzen v Dresdnu ustanovi "Inštitut za naravno kozmetiko" in "Šolo za naravno kozmetiko". Hkrati razvije še danes priznano metodo obrazne masaže »Relaxation and Nerve Pressure Point Facial Massage«.
Skupaj s svojo sestro Gertrud Seltmann-Meentzen ta pionirka kmalu ustanovi podjetje "Charlotte Meentzen Heilkräuter Kosmetik“ (kozmetika zdravilnih zelišč) in s svojim geslom „Nazaj k naravi“ revolucionira celoten kozmetični sektor.

1940: TRAGIČNO DESETLETJE IN NOV ZAČETEK

Charlotte Meentzen nepričakovano umre stara 35 let. Vodenje podjetja prevzame njena sestra Gertrud. Posthumno izzide njena knjiga "Heilkräuter im Dienst der Schönheit“ (Zdravilna zelišča v službi lepote), ki še danes velja za standardno referenco za naravno kozmetiko in odraža avtoričino izredno poznavanje področja.
Leta 1945 bombni napadi na Dresden uničijo podjetje, ki ga bo Gertrud Seltmann-Meentzen pozneje postopoma obnavljala . "Šola za naravno kozmetiko" je ponovno ustanovljena in ostaja odprta vse do 60. let prejšnjega stoletja.
1970: DRUŽINSKO PODJETJE JE NACIONALIZIRANO
Leta 1972 se v obdobju nacionalizacije družinsko podjetje spremeni v javno podjetje v lasti NDR, družini Meentzen in Seltmann sta razlaščeni.
Uveljavljena blagovna znamka "Charlotte Meentzen“ je zdaj prepovedana. Podjetje se preimenuje v "VEB Kräutervital-Kosmetik Dresden" (Javno podjetje Kräutervital Kosmetik Dresden).


2000: VELIKO RAZLOGOV ZA PRAZNOVANJE
Leta 2002 je podjetje odprlo sodobne proizvodne prostore in poslovno stavbo v Radebergu pri Dresdnu in tako združilo tri nekdanje delovne lokacije.
Paleta izdelkov za nego kože se še širi, razvijajo in tržijo se nove linije za nego in posebni izdelki, vključno z linijo proti staranju AGE CONTROL. Poseben vrhunec je 75. jubilej podjetja v letu 2005.
1990: ZDRUŽITEV NEMČIJE IN GOSPODARSKI PREOBRAT
Kmalu po zgodovinskem dogodku ponovne združitve Nemčije je na novo ustanovljeno podjetje "Charlotte Meentzen Kräutervital Kosmetik GmbH".
Sinovi in vnuki sester Meentzen se lotijo dela in reprivatizirajo podjetje. Uporaba registrirane blagovne znamke "Charlotte Meentzen" je ponovno dovoljena.


2010: NOVA PONUDBA, CERTIFICIRANJE, DIGITALIZACIJA
Z novo negovalno linijo Natur Pur je podjetje uvedlo certificirano naravno kozmetiko. Nabor se je še dodatno razširil, da bi zadostil potrebam dodatnih ciljnih skupin, tudi moških.
2018: PREJELI NAGRADO "GERMAN BRAND AWARD"
Filofofija naravne nege kože brezkompromisne kakovosti je obrodila sadove.
Tradicionalna blagovna znamka Charlotte Meentzen je 21. junija 2018 v Nemškem zgodovinskem muzeju v Berlinu prejela nemško nagrado v kategoriji "Industry Excellence in Branding/Beauty & Care" za uspešno prenovo embalaže in odlično vlogo pri vodenju blagovne znamke.


2020: 90 LET CHARLOTTE MEENTZEN
Leta 2020 je podjetje praznovalo 90 let obstoja in počastilo spomin na svojo ustanoviteljico ob 80. obletnici njene smrti.
Podjetje je dobro pozicionirano za prihodnost in še vedno popolnoma osredotočeno na moč narave. V ponudbi so samo izdelki z znanstveno dokazano združljivostjo in učinkovitostjo. Uspešne klasične linije dopolnjujejo inovativne, personalizirane palete izdelkov in tretmaji.
